Social Icons

22 Ağustos 2012 Çarşamba

Katy Perry'nin Tweetlerini Topladık!

Katy Perry, son iki gündür yemek yapmayı öğreniyor!

Twitter'dan bunlarla ilgili tweetlerini topladım ve karşınıza sunuyorum. 20 Ağustos'ta paylaştığını tweetinde aynen şunları yazmış;
İlk yemek pişirme dersime başladım... AMAN TANRIM, İNSAN OLMAK İÇİN ÖĞRENİYORUM.
Bugün attığı tweeti ise; 

Yemek pişirme dersleri süresince ikinci gece. Bu kez Shannon Woodward eşlik ediyor. Gerçekleştirelim mi? 

Aynı saatte Shannon Woodward,  Twitter'ına;
Hamur yoğurmak.
hamur yoğurdukları o fotoğrafı paylaştı. 

Katy Perry'e bu yemek konusunda Allah yardımcısı olsun. Seni seviyoruz, annemiz!

Ve son olaraktan; 14 Ağustos'taki tweeti;
Ah kalbim.
Bu tweetinden de anlayacağımız üzere Katy, özlüyor. Ve bence Katy Perry, kendini ev işlerine, eğlencelere vererek bu acısını unutmaya, yeni bir sayfa açmaya çalışıyor. 
Ancak şunu söylemem gerekiyor ki, Katy ne karar verirse versin, ne yaparsa yapsın, onu biz her haliyle sevmeye devam edeceğiz. O benim ve tüm KatyCat'lerin annesi, her şeyi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder